Sayfalar

Hoşgeldim, Hoşgeldiniz

Merhaba,
bu ilk blog yazım olacak, o yüzden bir tanışma yazısı olsun istedim. Aslında sürekli insanlarla iletişim halinde olan bir insan olarak kolay olacağını düşünmüştüm ama, yazmak konuşmaktan daha zor galiba.
Her neyse, önce tanışalım o zaman, ilk ben kendimi tanıtayım, sonra da yavaş yavaş siz kendinizi tanıtırsınız herhalde :)

Adım Saime, 1984 Gaziantep doğumluyum ve hala Gaziantep'te yaşıyorum. Tabi arada üniversite nedeniyle 4 sene Mersin ve iş hayatı nedeniyle 1 sene de Elbistan/ Kahramanmaraş maceram oldu. İş hayatı demişken, ne iş yaptığımdan da bahsedeyim bari; ben bir öğretmenim. Hani şu kışları 10 ay çalışıp, yazları 2 ay yatanlardan...

Bu blogun kurulmasına sebep olan etkenlerden birisi de bu 2 aylık yaz dönemi sanırım, okul döneminde yaşadığım sürekli ve yoğun iletişimden mahrum kalıyorum bu yaz aylarında ne de olsa. İnsan düşündüklerini anlatmak, yazmak, insanlarla bir şeyler paylaşmak istiyor, bu blog da bu paylaşım isteğinin bir sonucu işte...

Peki neler olacak burada? Bir çok şey olacak aslında, gezmeyi, yeni yerler görmeyi çok seven biri olarak gezi yazıları ve tabi ki fotoğrafları paylaşmayı düşünüyorum. Bir öğretmen olduğum için eğitimle ilgili bir şeylerle karşılaşacaksınız, ve bir Gaziantepli olduğum için, Antep'in o çok meşhur yöresel yemekleriyle daha yakından tanışacaksınız. Biraz sinema, müzik, biraz da kitap... Ve belki bir parça da moda...

Bunların hepsi bu blogda, ne de olsa burası semt-pazarı, burada her şey var :) Hoşgeldiniz...


Ben aklıma gelen bütün konularla ilgili yazacağım ama tabi bunların arasından ilginizi en çok çekenleri anket sorumu cevaplayarak ve ya yorum yazarak bana iletebilirsiniz.

Bu ilk blogumun ilk yazısıydı, okuduğunuz için teşekkürler, geri bildirimlerinizi bekliyorum, görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder